Tietosuoja

Tämä on Koirapalvelu Kunnon Koira -yrityksen rekisteri- ja tietosuojaseloste, joka noudattaa henkilötietolakia (10 ja 24 §) ja EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR).

Yrityksen nimi: Koirapalvelu Kunnon Koira / Tmi Riia Lehti

Rekisterinpitäjä:

Tmi Riia Lehti

Pirkkalan mäkitie 24, 29200 Harjavalta

Puhelinnumero 0405199861

Sähköpostiosoite: kunnonkoirakoulu@gmail.com

Rekisterin nimi:

Koirapalvelu Kunnon Koira asiakasrekisteri

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus:

• Asiakassuhteen hoitaminen ja ylläpito

• Asiakaskirjeet ja tiedotteet

• Markkinointi omille asiakkaille

Rekisterin nimi on Koirapalvelu Kunnon Koira asiakasrekisteri. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on asiakassuhteen hoitaminen ja ylläpito, asiakaskirjeiden ja tiedotteiden lähettäminen sekä markkinointi omille asiakkaille. Asiakkaan tietoja kerätään ja käsitellään asiakkaan suostumuksella tai asiakkaan kanssa tehtävän sopimuksen täytäntöön panemiseksi. Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille ilman asiakkaan suostumusta tai lakiin perustuvaa velvoitetta.

Rekisterin tietosisältö:

• Asiakkaan perustiedot (nimi, sähköpostiosoite, osoite, puhelinnumero)

• Lemmikin tiedot

Säännönmukaiset tietolähteet:

• Asiakkaan itsensä antamat tiedot

• Asiakkaan itse antamat tarjonnan estot

Tietojen säännönmukaiset luovutukset:

• Asiakastietoja ei luovuteta muille osapuolille ilman asiakkaan erikseen antamaa suostumusta.

Henkilötietojen säilytysaika:

• Henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin on tarpeen muun muassa asiakassuhteen ylläpitämistä ja kirjanpitoa varten. Tiedot poistetaan, kun niiden säilytys ei enää ole tarpeen.

Rekisterin suojauksen periaatteet:

• Henkilötietoja käsittelevät vain Koirapalvelu Kunnon Koiran määrittelemät henkilöt, jotka ovat yrityksen palveluksessa.

• Käyttäjiä sitoo vaitiolovelvollisuus.

• Henkilötietojen käsittelyä koskevat oikeudet ja suoramarkkinoinnin suostumukset.

• Rekisteröidyllä on oikeus pyytää rekisterinpitäjältä pääsyä omiin henkilötietoihinsa, oikeus pyytää tietojen oikaisemista, poistamista tai käsittelyn rajoittamista tai vastustaa tietojen käsittelyä. Rekisteröidyllä on oikeus peruuttaa suostumuksensa henkilötietojensa käsittelyyn milloin tahansa.

• Sivustolla käytetään evästeitä, joilla kerätään kävijätilastoja ja analysoidaan tietoja. Käyttäjällä on mahdollisuus kieltää evästeiden käyttö selaimessaan. Evästeiden käyttökohteita ovat analytiikka, markkinointi, viestintä, mainonnan raportointi ja kohdentaminen. Palvelun toiminnan kannalta on joitakin kolmannen osapuolen liitännäisiä, kuten sosiaalisten medioiden upotuksia tai jakotoiminnallisuuksia. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla, ja käyttäjän päätelaitetta tai tiedostoja ei vahingoiteta evästeillä. Käyttäjä voi estää evästeiden käytön tai poistaa tallennetut evästeet selaimestaan. Ohjeet evästeiden poistamiseen löytyvät osoitteesta https://www.aboutcookies.org/. Sivustolla käytetään myös Googlen evästeitä, kuten Google Analytics -työkalua verkkosivuston analysointiin.

Seloste on päivitetty 7.4.2023.

Pidätämme oikeudet selosteen päivitysmuutoksiin.

Luo kotisivut ilmaiseksi!